неділя, 7 лютого 2021 р.

6 клас. Сліпий музикант.

 Добрий дeнь! 

Тeма уроку:

               "Образ Максима Яцeнка у творі

                      "Сліпий музикант""

   От і він зробив своє діло, і він не марно прожив на світі, йому говорили про це повні сили владні звуки, що стояли в залі, панували над юрбою.

 

 Так, він прозрів… Замість сліпої і невтолимої егоїстичної муки він носить у душі відчування життя, він почуває і людське горе, і людську радість, він прозрів і зуміє нагадати щасливим про нещасних…

                                                                      В. Короленко. «Сліпий музикант»

    Вся творчість та й суспільна діяльність В. Короленка наповнена співчуттям до бідних, знедолених. Заклики до революційних змін привели письменника до заслання, до в’язниці. Втім серцем він відчував, що революції покращать людське життя лише за умовою, що люди теж з часом зміняться на краще, що й людська душа удосконалиться.

 Прочитайтe уривок твору від слів «…зате дядько Максим…» до «Коли скласти нас обох докупи…» та складіть план за прочитаним уривком:

"Життєвий шлях Максима Яценка"


Домашнє завдання: 

 Дайтe письмові відповіді на запитання(eпіграф до уроку на допомогу):

У чому полягає мета й заповітна мрія максима?

- Чи здійснилися сподівання педагога? У чому це проявилося?

- Чи виправдалися очікування громадянина? Як це виявилося?

Немає коментарів:

Дописати коментар