понеділок, 8 лютого 2021 р.

6 клас. Пeтро Попeльський

Добрий дeнь!

Тeма уроку:

                     "Пeтро Попeльський і Eвeліна"

   Письменник Володимир Короленко своєю творчістю, своєю громадською безкорисливою діяльністю допомагав людям не зневіритися, мужньо долати життєві проблеми, несправедливість, не опускати руки, підтримував їх в прагненні до щастя. Тож і ми сьогодні дізнаємося, чи будуть Петро та Евеліна щасливі разом попри всі негаразди.

  1.Дайтe письмові відповіді на запитання:

1) Де народився  Володимир Короленко? 

2) За жанром твір «Сліпий музикант» …

3) У якій сім’ї народилася сліпа дитина? 

4) Сліпоту немовляти помітили … 

5) Спочатку дядько Максим увагу на сліпу дитину… 

6) На якому інструменті грав Йохим? 

7) Помітивши захоплення сина музикою, мати придбала … 

8) У підготовці Петруся до життя велика увага приділялася …

9) Ім’я доброго дзвонара ... 

10) Петро  разом з сліпими жебраками вирушив …

11) У кінці твору Петро Попельський  став ... 

12) Петро й Евеліна згодом ... 


2.Складання асоціативного куща. (запис у зошити)

Які асоціації виникають у вас, коли чуєте ім’я Евеліна та Петрусь?


3.Установіть послідовність подій у повісті Володимира Короленка «Сліпий музикант»

1. Знайомство з Евеліною –А

2. Подорож до річки – Б

3. Народження сина – В

4. Мандрівка зі сліпими кобзарями – Г

5. Блискучий дебют музиканта - Д

6. Весілля Евеліни й Петра – Е

7. Їзда на коні – Є

Головний герой замість сліпого, егоїстичного страждання знайшов у душі відчуття життя. «… Він став відчувати і людське горе і людську радість».

Повість Володимира Короленка «Сліпий музикант»вчить нас бути милосердними до оточуючих, людяними, терпимими до людського страждання та як прожити гідне і повноцінне життя.

Домашнє завдання

 Повторити сюжет повісті, уміти характеризувати образи.

Немає коментарів:

Дописати коментар