Добрий дeнь!
Тeма уроку:
"Пeтро Попeльський і Eвeліна"
Письменник Володимир Короленко своєю творчістю, своєю громадською безкорисливою діяльністю допомагав людям не зневіритися, мужньо долати життєві проблеми, несправедливість, не опускати руки, підтримував їх в прагненні до щастя. Тож і ми сьогодні дізнаємося, чи будуть Петро та Евеліна щасливі разом попри всі негаразди.
1.Дайтe письмові відповіді на запитання:
1) Де народився Володимир Короленко?
2) За жанром твір «Сліпий музикант» …
3) У якій сім’ї народилася сліпа дитина?
4) Сліпоту немовляти помітили …
5) Спочатку дядько Максим увагу на сліпу дитину…
6) На якому інструменті грав Йохим?
7) Помітивши захоплення сина музикою, мати придбала …
8) У підготовці Петруся до життя велика увага приділялася …
9) Ім’я доброго дзвонара ...
10) Петро разом з сліпими жебраками вирушив …
11) У кінці твору Петро Попельський став ...
12) Петро й Евеліна згодом ...
2.Складання асоціативного куща. (запис у зошити)
Які асоціації виникають у вас, коли чуєте ім’я Евеліна та Петрусь?
3.Установіть послідовність подій у повісті Володимира Короленка «Сліпий музикант»
1. Знайомство з Евеліною –А
2. Подорож до річки – Б
3. Народження сина – В
4. Мандрівка зі сліпими кобзарями – Г
5. Блискучий дебют музиканта - Д
6. Весілля Евеліни й Петра – Е
7. Їзда на коні – Є
Головний герой замість сліпого, егоїстичного страждання знайшов у душі відчуття життя. «… Він став відчувати і людське горе і людську радість».
Повість Володимира Короленка «Сліпий музикант»вчить нас бути милосердними до оточуючих, людяними, терпимими до людського страждання та як прожити гідне і повноцінне життя.
Домашнє завдання
Повторити сюжет повісті, уміти характеризувати образи.
Немає коментарів:
Дописати коментар