Добрий дeнь!
Тeма уроку:
"Художній конфлікт і можливість його подолання.
Ознаки притчі у творі."
1.Прочитайте статті підручника (ст. 271-272).
2. Складіть опорний конспект-схему:
- Пристрасть героїв;
- Доля героїв;
- Герої та їх уособлення;
- Шлях Джонатана
- Основний конфлікт;
- Проблеми, порушені в творі;
- Жанр твору.
- 3. Ознаки притчі у творі( матeріал для ознайомлeння).
«Мета життя — пошук досконалості, а завдання кожного з нас — максимально наблизити її прояв у самому собі, у власному стані й поведінці. Закон на всіх рівнях буття — той самий: свій і наступний світ ми вибираємо за допомогою знання, яке знайшли тут. І якщо тут ми віддаємо перевагу невігластву, то знання наше залишилось дотеперішнім, — наступний наш світ нічим не буде відрізнятися від теперішнього, всі його обмеження будуть збережені, і таким же непідйомним буде гнітючий вантаж незрозумілого виклику».
Немає динаміки подій, авторську ідею не оформлено в системі образів і характерів.
Попри алегоричність, повість залишається чудовим зразком твору про тварин.
4.Запишіть,будь ласка, у зошити:
Мораль притчі: місія кожного полягає в тому, щоб стати більш досконалим. На цій дорозі можлива втрата старих друзів, навіть родини, однак не треба перейматися цим, за певний час з’являться нові. Необхідно кожному пам’ятати і не забувати про те, що в усіх випробуваннях їх буде підтримувати безмежна сила світла.
Алегоричність повісті:
• зграя чайок — наше повсякденне життя;
• політ Джонатана Лівінгстона — свобода;
• прагнення вдосконалювати політ — шляхи людського самовдосконалення, бажання пізнати сенс буття й осмислити свій статус у світі.
Домашнє завдання.
Випишіть з тексту твору цитати, які можуть бути мотиваційними в твоєму житті (3-5 цитат).
Немає коментарів:
Дописати коментар