неділю, 8 травня 2022 р.

5 клас. Образи дітeй.

  Добрий дeнь!

Тeма уроку:

    "Образи дітей, які стали володарями"золотих квитків.""

1.Давайте пригадаємо, а що таке повість та казка.

 Повість- прозовий твір про низку подій із життя головного героя та пов’язаних з ним другорядних героїв.

Казка – твір про вигадані події.

Твір Р. Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»    повість-казка! 

2.Пропоную вам зіграти в гру  "Вгадай персонажа"(прочитайтe опис осіб і вгадайтe хто цe, запишіть імена героїв до зошитів).

1.  Мені 9 років, всі говорять, що я дуже гладкий, огрядний. Ну то й що? В кожного є свої пристрасті. Моя ж пристрасть – це їжа. Багато їжі! Особливо люблю солодощі. Мені їх завжди мало! Дуже хочу побувати на шоколадній фабриці. Отам би я вже наївся досхочу!

2.А моя пристрасть – це жуйка. Я навіть рекорди встановлюю. Ось цю жуйку жую 3 місяці! А коли міняла їх щодня, то любила приліплювати в ліфті. Уявляєте? Іноді сусіди зчиняли такий вереск, прилипаючи до кнопок! Ото сміхота!


Ой, яка ручка! І я хочу! Дайте мені! Зараз же! (До іншого учня) Ой, який значок! Хочу собі такий негайно! Ні! Ще кращий! І чого ви смієтесь? Мені тато купить. Він мені все купує, що я забажаю.

3. Тра-та-та! Ой! Це школа? А телевізор тут є? Як? Ви в школі не дивитесь телевізор? А вдома вчите уроки? А бойовики коли дивитесь? Я всі серіали дивлюся щодня, навіть лажові – ті, де не стріляють. Але бандитські – найкращі.

4. А я, як і ви, ходжу до школи. А по дорозі кожного ранку чую чарівний, неповторний запах шоколаду. Адже біля мого будиночка знаходиться величезна шоколадна фабрика, уявляєте? На жаль, сім'я в нас бідна, і тільки раз на рік я можу поласувати шоколадом – на День народження мені купують  лише один шоколадний батончик.

Хто з цих дітей головний герой повісті-казки?

3. Відновіть, будь ласка, маршрут героїв шоколадною фабрикою(продовжте,будь ласка, запропонований вам маршрут).                            Шоколадний цех – Умпа-Лумпи – По шоколадній річці – ....

     Ми пригадали маршрут героїв шоколадною фабрикою. Містер Віллі Вонка запросив до себе на фабрику володарів золотих квитків.

4. Напишіть,будь ласка, власну думку.

1.Як ви вважаєте, як потрібно поводити себе у гостях?

2.А як поводять себе  власники золотого квитка? 

3.Як ви вважаєте, чи добре, коли дитина робить лише те, що їй заманеться?

 4.А чи випадково ці діти потрапили у неприємні ситуації на шоколадній  фабриці?

Домашнє завдання

Доповніть,будь ласка, рeчeння письмово «Чарлі став господарем шоколадної фабрики, тому що...».

Немає коментарів:

Дописати коментар