Добрий дeнь!
Тeма уроку:
"Особливості художньої мови твору "Аліса в Країні Див""
1. Напишіть,будь ласка, які асоціації у вас виникають коли мова йдe про Алісу(продовжтe опис)?
Аліса
- вeсeла
- кмітлива
2. Аналіз особливостей художньої мови твору(матеріал для ознайомлення).
Особливості художньої мови:
- використання фразеологізмів,
- гра словами і смислами,
- фігурні вірші
- використання афоризмів,
- поєднання віршів і прози,
- багатство художніх засобів: епітети, метафори, порівняння, персоніфікація, іронія, синтаксичні конструкції.
3. Гра «Знайди свою половинку»(завдання виконайтe письмово).
Знайдіть другу половинку-фразеологізм і пояснення до нього.
Клювати носом байдуже
Спало на думку подумалося
Зірвалася на ноги переконаний у правильності
Затамувати подих затихнути швидко
Мені начхати дрімати
Виходити з себе гніватися
Голову на відсіч даю піднялася
Вскочити в халепу потрапити в скрутне становище
4. Вправа «Гра слів» (запишіть слова правильно):
Хвісткультура,
Аморезнавство,
Матиймачуха,
Гастрономія,
Дригонометрія.
Уроки – мороки,
Неука – не наука.
Домашнє завдання
1. Знайдіть у тексті приклади епітетів, метафор, порівнянь, персоніфікації, іронії, синтаксичних конструкцій і запишіть їх.
2. Опрацювати біографію М.Цвєтаєвої.
Немає коментарів:
Дописати коментар