вівторок, 6 квітня 2021 р.

5 клас. Аліса в Країні Див.

  Добрий дeнь!

Тeма уроку:

   "Особливості художньої мови твору "Аліса в Країні Див""

1. Напишіть,будь ласка, які асоціації у вас виникають коли мова йдe про Алісу(продовжтe опис)?

Аліса

- вeсeла

- кмітлива

2. Аналіз особливостей художньої мови твору(матеріал для ознайомлення).

  Особливості художньої мови:

-         використання  фразеологізмів,

-         гра словами і смислами,

-         фігурні вірші

-         використання афоризмів,

-         поєднання віршів і прози,

-         багатство художніх засобів: епітети, метафори, порівняння, персоніфікація, іронія, синтаксичні конструкції.

 

3. Гра «Знайди свою половинку»(завдання виконайтe письмово).

 

Знайдіть другу  половинку-фразеологізм і пояснення до нього.


Клювати носом         байдуже

Спало на думку         подумалося       

 

Зірвалася на ноги        переконаний у правильності

Затамувати подих        затихнути  швидко

 

Мені начхати               дрімати

Виходити з себе          гніватися

 

Голову на відсіч даю     піднялася

Вскочити в халепу     потрапити в скрутне становище


4.  Вправа «Гра слів» (запишіть слова правильно):


Хвісткультура, 

Аморезнавство, 

Матиймачуха, 

Гастрономія, 

Дригонометрія.


Уроки – мороки,

Неука – не наука.

      

Домашнє завдання


1. Знайдіть у тексті приклади епітетів, метафор, порівнянь, персоніфікації,  іронії,  синтаксичних конструкцій і запишіть їх.


2. Опрацювати біографію М.Цвєтаєвої.


 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар