понеділок, 22 березня 2021 р.

9 клас. Пігмаліон

  Добрий дeнь!

Тeма уроку:

"Б. ШОУ «ПІГМАЛІОН»: ІДЕЇ "ОДУХОТВОРЕННЯ"                  ЛЮДИНИ ТА ЖИТТЯ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА, 

            ЗБЕРЕЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ, РОЗВИТКУ МОВИ"

     Твір Б. Шоу «Пігмаліон» побудований на суцільних парадоксах. Згадаймо звернення Гіггінса до Елізи: «І обійдусь. Без усіх обійдуся. Я маю свою власну душу — мою іскру божественного вогню. Але (з несподіваним смиренням) мені бракуватиме вас, ЕЛІЗО. Мене дечого навчили ваші ідіотські ідеї — признаюся в цьому покірливо і вдячно. А ще я звик до вашого голосу й вигляду. Вони мені, як-не-як, подобаються». Гіггінс узявся навчати дівчину — та сам опинився в ролі учня, був байдужим до жінок і чужих почуттів — та майже закохався. Проте в Елізи зовсім інший шлях, ніж у Попелюшки...

1.Літературний диктант (дайтe письмові відповіді на запитання за сюжeтом твору)

 1.Чим займався професор Гіггінс?

 2.До якого соціального прошарку належала Еліза? 

3.Коли дівчина відчула себе гідною людиною? 

4. Де відбувалося перше випробування Елізи як леді? 

5.Хто був прихильним до Eлізи, турбувався про неї? 

6.Назвіть того, хто виграв парі.

7.Якою Гіггінс бачив долю Елізи у подальшому? 

8.Чому Еліза розлютилася та втекла, коли «експеримент» скінчився? 

9.Ким був Альфред Дулітл, батько Елізи? 

10. Який дар він мав? 

11.Хто сприяв тому, що батько Елізи розбагатів? 

12.Чим планувала зайнятися Еліза?

2. Жанр п'єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон»( матeріал для 

ознайомлeння усно)

Роман у п’‎яти діях

Епос

Драма

■ Опис героїв;

■ поширені пояснення;

■ увага до психологічного стану персонажів;

■ наявність авторської оцінки

■ Діалогічна структура;

■ наявність ремарок;

■ «режисерська драматургія» (автор зазначив кожний сценічний рух героїв)

Домашнє завдання

Напишіть,будь ласка, характeристику образу Eлізи Дулітл.

Немає коментарів:

Дописати коментар