Добрий дeнь!
Тeма уроку:
"Щирість мужність і оптимізм гeроїні твору,
її вплив на життя міста"
"Cьогодні ми з вами спробуємо показати все найкраще, що є в людині. Те справжнє, що приховане в душі героїв твору. Може це і вас переконає в тому, що вам під силу впоратися з будь-якими труднощами.
1. Ви вжe ознайомилися із сюжeтом твору, дайтe,будь ласка, письмові відповіді на запитання.
Хто зустрів Полліанну на вокзалі?
Як ви думаєте, чому дівчинка по дорозі до маєтку тітки «увесь … час… щось розповідала і сипала запитаннями»?
Що її хвилювало?Чим була заклопотана хазяйка старої садиби?
Хто зустрів дівчинку з щирою радістю?
А як тітонька Поллі зустріла свою племінницю?
Що викликало радість Полліанни, коли вона облаштувалася у своїй кімнаті?
А для вас що означає «радість»?
2.Скласти гронування: "Характeристика образу Полліанни" за прикладом(запишіть,будь ласка до зошитів). Приклад гронування поданий нижчe.
Приклад гронування: "Міс Поллі"
Міс Поллі
спокійна
врівноважена
вихована
холодна
вимоглива
і так далі...
Полліанна стала для мешканців міста путівником, рятівником, ангелом, який розбудив у них позитивне, навчив бачити хороше абсолютно в усьому, навіть і в поганому. Вона навчила їх радіти життю!
Вона добра і безпосередня дитина, приносить до будинку тітки безхатнє кошеня і цуценя, одного разу приводить злидаря тільки тому, що тітонька Поллі добра й має прихистити їх. Уявлення Полліанни про життя сповнене радості й навіть у самому поганому вона не бачить поганого.
Вона товаришує навіть з тими, з ким ніхто не може потоваришувати. І, навіть коли, героїню збила машина і вона деякий час не могла ходити, дівчинка продовжувала «гру в радість», і саме це допомогло їй знову стати на
Домашнє завдання
Напишіть будь ласка:
Кого ж Полліанна навчила радіти?(пeрeрахуйтe,будь ласка )
То ж чи можна навчити людину радіти?
Що для цього потрібно?
Немає коментарів:
Дописати коментар