четвер, 5 листопада 2020 р.

7 клас. Контрольна робота з теми: " Билини та балади".

  Добрий день! 

Сьогодні пишемо підсумкову контрольну роботу з теми: " Билини та балади".

На окремих подвійних листочках записуємо число,

Контрольна робота з теми: " Билини та балади".

І починаємо виконувати роботу. Час виконання 45 хв. 

 Контрольна робота розпочнеться о 10:00 і триватиме до 10:45. Прошу надіслати виконанні завдання сьогодні ( 06.11.2020) до 10:50. По закінченні вказаного терміну роботи не приймаються. Поважайте себе, працюйте творчо. Успіху. 

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді 

(4 б.)

1.             Яка головна думка билини «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник?

А) захоплення коханням, щирістю, добротою;

Б) уславлення героїзму, подвигів, перемог;

В) захоплення надзвичайними можливостями людини;

Г) уславлення мужності, хоробрості, сили.

2. Яке запитання поставив Король Лір своїм дочкам?

А) чи готові вони вийти заміж за його вибором;

Б) як вони будуть правити королівством після його смерті;

В) що кожна може зробити для нього на підтвердження своєї любові;

Г) що кожній необхідно в житті для щастя.

3. Яка ідея балади «Як Робін Гуд став розбійником»?

А) ідея свободи, служіння народу, хоробрості, справедливості;

Б) ідея вірності в коханні та дружбі;

В) ідея свободи, служіння своєму королю, честі, доблесті;

Г) ідея прагнення до ідеалу, лідерства.

4. Чому лицар Делорж  кинув рукавичку в лице дами  Кунігунди?

А) бо вона не відповіла взаємністю на його почуття;

Б) бо вона не оцінила його героїчний подвиг;

В) бо вона повела себе негарно, необдумливо та егоїстично;

Г) бо вона погано та жорстоко відносилася до своїх служниць.

Встановлення відповідності (2 б.)

5. Встановити відповідність між термінами та їхніми значеннями:

1.  оригінал

2.  переклад

3. переспів

4. билина

5. фольклорна балада

6. літературна балада

7. гіпербола

8. символ

А. давньоруська епічна пісня, що розповідає про героїчні звершення легендарних богатирів;

Б. художній образ, якому притаманні інакомовна багатозначність і глибина узагальнення;

В. невеликий за обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, легендарну, фантастичну чи соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною, часто несподіваною розв’язкою, складений народом;

Г. авторський твір;

Д. художній прийом, що ґрунтується на перебільшенні певних властивостей зображуваного героя, предмета чи явища;

Е. відтворення тексту іншою мовою;

Ж. невеликий за обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, легендарну, фантастичну чи соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною, часто несподіваною розв’язкою, написаний автором;

З. вірш, написаний за мотивами іншого поетичного твору.


                                            Відкриті питання та завдання

6. Які гіперболи використано в билині «Ілля Муромець та Соловей-Розбійник»? (1 б.)

7. Дібрати по 4 прикметника до образів лицаря Делоржа та дами Кунігунди з балади      Й. Шиллера «Рукавичка» (всього 8 прикметників). (1 б.)

8. Написати композицію балади «Як Робін Гуд став розбійником». (1 б.)

9. Скласти схему «Слова та дії доньок Короля Ліра» (Регана, Гонорелля, Корделія). (1 б.)

10. Порівняти балади «Світязь» А. Міцкевича та «Вересовий трунок» Р. Л. Стівенсона

 (вказати спільні та відмінні риси). (2 б.)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар