вівторок, 24 листопада 2020 р.

6 клас. Д.Дефо

Добрий день!

Тема уроку: 
                  "Даніель Дефо "Пригоди Робінзона Крузо""


Прочитайте, будь ласка, роман "Пригоди Робінзона Крузо".
1.Дайте письмові відповіді на запитання.

Пригадайте, звідки у Робінзона Крузо взялися інструменти?
Що ще забрав герой із затопленого корабля?
Що назвав Робінзон «непотрібним мотлохом»?
Як облаштовував Робінзон Крузо свої житла? Скільки їх було у героя?
Що вмів герой, а чого навчився? 
Що найважче вдавалося Робінзону? 
Чому Робінзон Крузо вижив на безлюдному острові? 
Яким був характер праці Робінзона на острові? 
Що ж, на вашу думку, є головним секретом розвитку людства? 
Навіщо Робінзону Крузо потрібний був календар?
2. Прочитавши , подані нижче цитати, визначте, будь ласка, особистісні якості героя.(доповніть табличку)

ЦитатиОсобистісна якість героя
«В усякому злі треба вбачати якесь добро й не забувати про гірше, що могло статися»
«Гіркий досвід людини, котра зазнала найбільшого нещастя на землі, показує… що у нас завжди знайдеться якась «утіха»
«…визначаючи і вимірюючи розумом речі і складаючи собі про них правильні уявлення, кожен з часом може… навчитися першого-ліпшого ремесла»
«Все це вимагало від мене важкої і впертої праці, але іншого виходу не було»
«Часто робота, яку я виконував, просувалася тяжко і дуже повільно. У мене був лише єдиний засіб – терпіння»
«…коли я розпочинав якусь справу, то рідко кидав її, не довівши до кінця»
Тепер я оглядався на своє минуле з такою огидою, що душа моя благала в Бога тільки визволення від тягаря гріхів

Немає коментарів:

Дописати коментар