Контрольна робота з тeми «Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури»
Початковий рівень (0,5 б)
1. Література – це мистецтво…
а) слова; б) руху;
в) пензля; г) звуку.
2. Слово «Євангеліє» означає…
а) нова радість; б) прихід Бога;
в) блага звістка; г) нове життя.
3. До Нового Заповіту увійшли … Євангелій
а) 3; б) 4;
в) 5; г) 6.
4. Псалми – це…
а) пісні розважального характеру;
б) збірка пісень, які співають віруючі люди;
в) пісні релігійного характеру;
г) біблійні притчі.
5. «Ряд каменів, ряд цеглин у стіні» перекладається як…
а) басмала; б) сура;
в) айят; г) коран.
6. Веди мають … походження
а) давньоарабське; б) давньоіндійське;
в) давньоєврейське; г) давньоруське.
Середній рівень (1 б)
7. Установіть відповідність між пам’ятками словесності та дослівним значенням їх назв.
Пам’ятка словесності | Дослівне значення назви |
1. Веди | а) слово |
2. Біблія | б) священне знання |
3. Коран | в) книга |
г) те, що читають |
8. Дайте визначення.
Літературний процес – це…
9. Поясніть вислів.
«Нести свій хрест»
Достатній рівень (1,5 б)
10. Який морально-філософський зміст біблійного сюжету про Каїна і Авеля?
11. Чи можна стверджувати, що Веди, Біблія, Коран – це не лише релігійні книги; вони мають художню цінність?
Високий рівень (3 б)
Написати невеликий твір-роздум (1 тема на вибір)
1) Біблійні сюжети у світовій літературі
2) Найскладніша заповідь
3) Головні цінності християнства
Немає коментарів:
Дописати коментар