середа, 18 березня 2020 р.

6 клас. Джанні Родарі (1920 – 1980). «Листівки з видами міст».


Тема: Джанні Родарі (1920 – 1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ  
            широти світу і прагнення до його відкриття.

Кожен день приносить нам нові знання, досвід, враження, очікування. Щоб збагатити себе досвідом попередніх поколінь, красою творіння рук людських, життєвою мудрістю пропоную організувати експедицію до чудової країни – Італії. Це батьківщина відомого італійського письменника Джанні Родарі.

Перегляньте, будь ласка , презентацію: https://drive.google.com/file/d/1FnZHirerPMkytE_Nj5KXr1snC1k9qZV8/view?usp=sharing


І зупинка «Біографічна»
Знайдіть у підручнику с.188 -189 та уважно прочитайте відомості про поета.      
ІІ зупинка «Літературознавча»
       Можливо, вам доводилось з батьками мандрувати, їздити з однокласниками на екскурсії, скажіть, що зазвичай ви привозили? (листівки, сувеніри)
       Що найчастіше зображено на листівках? (визначні місця, архітектурні пам’ятки, куточки природи)
      Ось про такі листівки і розповість Дж.Родарі у своєму вірші «Листівки з видами міст…» Але, щоб краще зрозуміти зміст поезії, відкриємо словникову скарбничку.
Капітолій – один із семи пагорбів, на яких виник Давній Рим
Колізей – амфітеатр,де відбувалися бої гладіаторів
Форум – площа для масових зборів
Мілан – місто Італії, де   розміщений   один   із  найкращих     соборів 
              світу, побудований у готичному стилі
Пізанська вежа – знаменита похила вежа заввишки 55 – 56 м
Венеція – найромантичніше місто Італії
Гавань – захищене від вітру місце, куди заходять  кораблі
Неаполітанська затока– розташована на західному березі Італії, її
                                         ширина – 30 м
Везувій – один із небезпечних вулканів світу
Гондоли – човни
Гулі – ігри
Синьйори – звертання до чоловіків
Глянець – блискуча поверхня
ІІІ зупинка «Поетична»
1.     Виразно прочитайте вірш Дж.Родарі «Листівки з видами міст…» (с.190-191)
2.     Яке враження справив на вас вірш?
3.     Яку картину ви уявили під час читання?
4.     Що протиставляє автор у вірші?
Виконайте усно завдання  1-4 на с. 191
Виготовте  листівку і підготуйте до неї коментар.      
Виконане домашнє завдання сфотографуйте і відправте на мій номер у  Viber: 096 5900247

Немає коментарів:

Дописати коментар